пʼятницю, 6 травня 2016 р.

15 доказів того, що Фрейд читає твої думки


У часи, коли навіть голенькі античні скульптури одягали, щоб не шокувати дітей на екскурсії, ідеї цього бородатого божевільного єврея шокували. Але, схоже, саме він був тим каменем, який розбив кригу пуританського суспільства із його фізіологічними табу і місіонерськими позами, дав поштовх до сексуальної революції, увімкнув зелене світло усім гомосексуалістам і педофілам (доброго здоров'я, пане Набоков), повернув світові його приховані інстинкти. Зараз усі, хто має можливість бачити намащену олією фігурку Кім Кардаш'ян чи насолоджуватись глибокою сюжетністю коротких метрів на RedTube, має занести квіточку на могилку цього старого збоченця, який показав людям їхню істинну сутність, просто непобоявшись відкрити їм самого себе. 

Закурюємо сигаретку, згадуємо жарт про підсвідомий потяг і лягаємо на кушетку.
Отже, психоаналіз. Сеанс перший, фаза перша - цитати.




[1]

Якщо мене критикують, я можу себе захистити, але щодо похвал я безсилий.

[2]

Жахливо, коли два закохані серця не здатні знайти ані гідної форми, ані часу для ласкавих слів. Вони наче бережуть ніжність на випадок неочікуваної біди, хвороби, коли сама ситуація змусить їх до цього. Не варто заощаджувати ніжність. Чим більше ти її використовуєш, тим швидше вона знову наповнює вас. Якщо про ніжність забувають, то непомітно втрачається зв'язок між душами, і стосунки  уподібнюються до заіржавілого замка. Наче і є замок, але що ж ним відімкнеш, якщо він заіржавів?

[3]

Не все те, що ми вважаємо забутим, забуте.

[4]

Пункт про те, щоб зробити людину щасливою не входив у план сотворення  світу.


[5]

Релігія — загальнолюдський нав'язливий невроз.


[6]

Чим бездоганнішою є людина зовні, тим більше демонів у неї всередині.
[7]

Моя любов настільки цінна для мене, що я не маю права безвідповідально розкидатись нею. Вона накладає на мене обов'язки, які я повинен бути готовим виконувати, навіть ідучи на жертви. Якщо я люблю іншу людину, я повинен її якимось чином заслужити.

[8]

У кожного є бажання, про які він не розповідає іншим, і бажання, в яких він не зізнається навіть самому собі.
[9]

Ми вибираємо один одного невипадково. Ми зустрічаємо лише тих, хто вже існує в нашій підсвідомості.
[10]

Випадково вдало складені комбінації слів слугують прикладами обмовок, що грають роль просто таки вбивчих викриттів. 

[11]

Перш ніж діагностувати у себе депресію і занижену самооцінку, переконайтеся, що ви не оточені ідіотами.



[12]

Іноді сигарета — це просто сигарета.

[13]

Мій світ - це маленький острівець болю, який плаває в океані байдужості.

[14]

Ми приходимо в цей світ самотніми і самотніми його покидаємо.


[15]



Єдина людина, з якою ви повинні порівнювати себе — це ви в минулому. І єдина людина, кращою за яку ви повинні бути  — це ви зараз.


Немає коментарів:

Дописати коментар