неділю, 20 грудня 2015 р.

Його Величність Кофеїн: 10 кращих цитат про каву




Чорне золото, яке за попитом у світі поступається лише нафті.
"Молоко шахістів і мислителів", яке пробуджує думки і загострює розум.
Божественний напій, який для письменника є важливішим, аніж вода.
"Темна кров турка", яку із задоволенням споживає тепер весь світ.
Кава.

__________________


Якби не було кави, я б взагалі не ідентифікував себе як особистість.



Девіл Леттерман


Кава повинна бути гарячою як пекло, чорною як чорт, чистою як ангел і солодкою як любов.

Шарль Моріс де Талейран



Є речі, які варті того, щоб їм зберігали вірність
Наприклад, кава. 

Джон Голсуорсі




Виженіть мене з раю, якщо там немає кави.

Іван Байдак


Я вимірюю своє життя ложечками кави. 

Томас Еліот



Математик – це всього лише інструмент для перетворення кави в теореми.  

Альфред Ренуй


Часом життя – це суто питання наявності чашечки кави і того усамітнення, яке вона дає. 

Річард Бротіган


Якщо кава отрута, то лише з дуже повільною дією, оскільки я сам вмираю від неї уже понад півстоліття.

Вольтер


Для натхнення мені потрібні тільки відкритий рояль, тиша і чашка кави. З запаху народиться музика, тиша дозволить її почути, а рояль втілить у життя.

Йоган Штраус


Краще погана кава, аніж ніякої кави взагалі.

Девід Лінч

Немає коментарів:

Дописати коментар